Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

מפלגות השמאל / היום יותר מתמיד: הבחירה בקלפי היא בין יציבות ימנית לכאוס שמאלני

מפלגות השמאל / היום יותר מתמיד: הבחירה בקלפי היא בין יציבות ימנית לכאוס שמאלני. מפלגות השמאל מתאחדות, הימין עדיין מתלבט: בישראל ממשיכים לדבר רק בשבחי השוק החופשי. בפוליטיקה הישראלית המפסידים אלו שניצחו* המלחמה ביחצנות השמאל. זו תהיה כניעה מוחלטת לרוחות הפוסט ציוניות המנשבות במחנה השמאל הציוני. אבל ייתכן גם שפרץ התאחד עם איתמר בן גביר כי הבין שזה מה שישרת את מטרת העל של מפלגות בלוק הימין בבחירות, גם אם זה מצריך פשרה מסוימת מצדו:

השמאל תומך בנסיגה מחלקים מיהודה ושומרון, המוחזקים צבאית על ידי ישראל, במסגרת הסכם שלום עם הפלסטינים. המפלגה המרכזית בגוש זה היא מפלגתו של רומנו פרודי, האיחוד (לשעבר עץ הזית). שרי האוצר של גוש היורו רמזו על הקלות ליוון אם תקים ממשלה. בישראל ממשיכים לדבר רק בשבחי השוק החופשי. אבל ייתכן גם שפרץ התאחד עם איתמר בן גביר כי הבין שזה מה שישרת את מטרת העל של מפלגות בלוק הימין בבחירות, גם אם זה מצריך פשרה מסוימת מצדו:

מפלגות השמאל והמרכז קוראות לציבור הערבי להצביע | המפלגה הקומוניסטית הישראלית
מפלגות השמאל והמרכז קוראות לציבור הערבי להצביע | המפלגה הקומוניסטית הישראלית from maki.org.il
השמאל תומך בנסיגה מחלקים מיהודה ושומרון, המוחזקים צבאית על ידי ישראל, במסגרת הסכם שלום עם הפלסטינים. אם מפלגות העבודה ומרצ יחברו לגורמים האנטי ציוניים בחדש אפשר יהיה להוריד את המסך על מפלגות השמאל הציוניות. שרי האוצר של גוש היורו רמזו על הקלות ליוון אם תקים ממשלה. אך מפלגות השמאל בחדלונן הבלתי מובן לא ניצלו את ההזדמנות והותירו אותה על דפי העיתון, כאבן שאין לה הופכין. המפלגה המרכזית בגוש זה היא מפלגתו של רומנו פרודי, האיחוד (לשעבר עץ הזית). עתירה של מפלגות השמאל נגד עוצמה יהודית. פסטיבל ההסתה / ישראל שלם. רוב הציבור גם לא מוכן להתעלם מהעובדה שהערבים.

נציגי מפלגות המשאל והמרכז חתמו אתמול (ראשון) על אמנה פומבית, המתחייבת לשוויון אזרחי ולסגירת פערים בין יהודים לערבים בתחומי החיים השונים תוך עשר שנים.

חמש מפלגות השמאל הפלסטיניות בשטחים הודיעו ביום רביעי על ריצה ברשימה משותפת בבחירות המוניציפאליות הקרובות בשטחים. התנגדות מפלגות השמאל כחול לבן והרשימה הערבית המשותפת מעוררת תהיות קשות. הבחירות האלה כאוטיות מאין כמוהן, לכאורה, ולשתי מפלגות השמאל יש סיבה טובה לפחד מהן. בפוליטיקה הישראלית המפסידים אלו שניצחו* המלחמה ביחצנות השמאל. אבל ייתכן גם שפרץ התאחד עם איתמר בן גביר כי הבין שזה מה שישרת את מטרת העל של מפלגות בלוק הימין בבחירות, גם אם זה מצריך פשרה מסוימת מצדו: ''אחת הסיבות שמפלגות השמאל אינן זוכות לאמון של רבים מתוך קהל האמצע נובעת מהעובדה הזאת, הן לא מגינות ופועלות למען. התוצאות מאפריל העידו שחלק גדול מהחברה הערבית אינו בכיס של המפלגות הערביות. אפילו מפלגות השמאל לא מדברות ועדית שוטפת | דעה. פסטיבל ההסתה / ישראל שלם. חהכ עמית הלוי מזהיר מפני זיופים ומבקש לחקור אי סדרים בבחירות 2019. על פי סקר 103fm, אם תוקם מפלגה שתאחד את כל מפלגות השמאל היא תשיג 25 מנדטים, על פי התרחישים אין הכרעה ברורה בין הגושים ונתניהו ומתחריו שוב יהיו בבעיה (פוליטי) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת. האיחוד היא בעצמה קואליציה של מפלגות בעלות אוריינטציה. עתירה של מפלגות השמאל נגד עוצמה יהודית.

למקסם את הסיכוי להגיע לגוש של 61 מנדטים, ואיתו חסינות לראש. ואיפה מפלגות השמאל שעמן התחלנו? .בריאות מים וקפה מוצרי חשמל ביטוח תחבורה תעופה השכרת רכב בתי השקעות ממשלה ומוסדות עיריות אוניברסיטאות אינטרנט ומחשבים רשתות שיווק גז עיתונים שילוח אופנה מזון מפלגות. חהכ עמית הלוי מזהיר מפני זיופים ומבקש לחקור אי סדרים בבחירות 2019. המגעים לכינון ממשלה ביוון הגיעו למבוי סתום כאשר מפלגות השמאל דוחפות כנראה להכרזה על בחירות חדשות.

‫הליכוד לא רצה בחירות והצביע פעם אחר פעם... - Benjamin Netanyahu - בנימין נתניהו‬
‫הליכוד לא רצה בחירות והצביע פעם אחר פעם... - Benjamin Netanyahu - בנימין נתניהו‬ from lookaside.fbsbx.com
אם מפלגות העבודה ומרצ יחברו לגורמים האנטי ציוניים בחדש אפשר יהיה להוריד את המסך על מפלגות השמאל הציוניות. פסטיבל ההסתה / ישראל שלם. התוצאות מאפריל העידו שחלק גדול מהחברה הערבית אינו בכיס של המפלגות הערביות. מנגד מתמודדות מפלגות השמאל המאוגדות אף הן במעין ברית פוליטית: האיחוד היא בעצמה קואליציה של מפלגות בעלות אוריינטציה. אך מפלגות השמאל בחדלונן הבלתי מובן לא ניצלו את ההזדמנות והותירו אותה על דפי העיתון, כאבן שאין לה הופכין. ואיפה מפלגות השמאל שעמן התחלנו? הכלה לא יכלה להתאפק ופרצה בבכי.

רוית הכט, פובליציסטית 'הארץ', ודר צביה גרינפלד ממכון מפנה לסוגיות דמוקרטיות, הביעו את דעתן על המהלך לאיחוד בין מפלגות השמאל.

בפוליטיקה הישראלית המפסידים אלו שניצחו* המלחמה ביחצנות השמאל. .בריאות מים וקפה מוצרי חשמל ביטוח תחבורה תעופה השכרת רכב בתי השקעות ממשלה ומוסדות עיריות אוניברסיטאות אינטרנט ומחשבים רשתות שיווק גז עיתונים שילוח אופנה מזון מפלגות. זו תהיה כניעה מוחלטת לרוחות הפוסט ציוניות המנשבות במחנה השמאל הציוני. ''אחת הסיבות שמפלגות השמאל אינן זוכות לאמון של רבים מתוך קהל האמצע נובעת מהעובדה הזאת, הן לא מגינות ופועלות למען. לא מעט ביקורת נשמעה אתמול על היותה של מפלגת העבודה לבנה מדי (מלבד איתן כבל, איציק שמולי ויוסי יונה) ושאינה מייצגת את הפריפריה והשכבות החלשות. מפלגות השמאל מתאחדות, הימין עדיין מתלבט: מפלגות השמאל, שאתה תומך בהן, הן בובות וחלק מהמערכת. אך מפלגות השמאל בחדלונן הבלתי מובן לא ניצלו את ההזדמנות והותירו אותה על דפי העיתון, כאבן שאין לה הופכין. פסטיבל ההסתה / ישראל שלם. למקסם את הסיכוי להגיע לגוש של 61 מנדטים, ואיתו חסינות לראש. האם גניבת הבחירות באמצעות זיופים, שהם יודעים היכן קורים, חשובה להם יותר מטוהר הבחירות? אפילו מפלגות השמאל לא מדברות ועדית שוטפת | דעה. הכלה לא יכלה להתאפק ופרצה בבכי.

התוצאות מאפריל העידו שחלק גדול מהחברה הערבית אינו בכיס של המפלגות הערביות. ''אחת הסיבות שמפלגות השמאל אינן זוכות לאמון של רבים מתוך קהל האמצע נובעת מהעובדה הזאת, הן לא מגינות ופועלות למען. בשני הסקרים שתי מפלגות השמאל מתרסקות ונמצאות קרוב מאוד לאחוז החסימה. למקסם את הסיכוי להגיע לגוש של 61 מנדטים, ואיתו חסינות לראש. השמאל תומך בנסיגה מחלקים מיהודה ושומרון, המוחזקים צבאית על ידי ישראל, במסגרת הסכם שלום עם הפלסטינים.

בתום 15 שנות שלטון שמאל: מתמודד ימני זכה בבחירות לנשיאות באורוגוואי - אמריקה - הארץ
בתום 15 שנות שלטון שמאל: מתמודד ימני זכה בבחירות לנשיאות באורוגוואי - אמריקה - הארץ from img.haarets.co.il
בישראל ממשיכים לדבר רק בשבחי השוק החופשי. עתירה של מפלגות השמאל נגד עוצמה יהודית. על פי סקר 103fm, אם תוקם מפלגה שתאחד את כל מפלגות השמאל היא תשיג 25 מנדטים, על פי התרחישים אין הכרעה ברורה בין הגושים ונתניהו ומתחריו שוב יהיו בבעיה (פוליטי) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת. התוצאות מאפריל העידו שחלק גדול מהחברה הערבית אינו בכיס של המפלגות הערביות. זו תהיה כניעה מוחלטת לרוחות הפוסט ציוניות המנשבות במחנה השמאל הציוני. מפלגות השמאל היהודיות נטשו את החברה הערבית. הבחירות האלה כאוטיות מאין כמוהן, לכאורה, ולשתי מפלגות השמאל יש סיבה טובה לפחד מהן. בשני הסקרים שתי מפלגות השמאל מתרסקות ונמצאות קרוב מאוד לאחוז החסימה.

הבחירות האלה כאוטיות מאין כמוהן, לכאורה, ולשתי מפלגות השמאל יש סיבה טובה לפחד מהן.

.בריאות מים וקפה מוצרי חשמל ביטוח תחבורה תעופה השכרת רכב בתי השקעות ממשלה ומוסדות עיריות אוניברסיטאות אינטרנט ומחשבים רשתות שיווק גז עיתונים שילוח אופנה מזון מפלגות. למקסם את הסיכוי להגיע לגוש של 61 מנדטים, ואיתו חסינות לראש. הבחירות האלה כאוטיות מאין כמוהן, לכאורה, ולשתי מפלגות השמאל יש סיבה טובה לפחד מהן. האם גניבת הבחירות באמצעות זיופים, שהם יודעים היכן קורים, חשובה להם יותר מטוהר הבחירות? זו תהיה כניעה מוחלטת לרוחות הפוסט ציוניות המנשבות במחנה השמאל הציוני. השמאל תומך בנסיגה מחלקים מיהודה ושומרון, המוחזקים צבאית על ידי ישראל, במסגרת הסכם שלום עם הפלסטינים. מצביעי השמאל ראו בימים האחרונים אפשרות (רק בסקרים כמובן) לכך שכחול לבן תהיה המפלגה הגדולה ביותר, וייתכן שבעקבות כך החליטו. על פי סקר 103fm, אם תוקם מפלגה שתאחד את כל מפלגות השמאל היא תשיג 25 מנדטים, על פי התרחישים אין הכרעה ברורה בין הגושים ונתניהו ומתחריו שוב יהיו בבעיה (פוליטי) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת. חמש מפלגות השמאל הפלסטיניות בשטחים הודיעו ביום רביעי על ריצה ברשימה משותפת בבחירות המוניציפאליות הקרובות בשטחים. התנגדות מפלגות השמאל כחול לבן והרשימה הערבית המשותפת מעוררת תהיות קשות. מפלגות השמאל היהודיות נטשו את החברה הערבית. מנגד מתמודדות מפלגות השמאל המאוגדות אף הן במעין ברית פוליטית: האיחוד היא בעצמה קואליציה של מפלגות בעלות אוריינטציה.

המפלגה המרכזית בגוש זה היא מפלגתו של רומנו פרודי, האיחוד (לשעבר עץ הזית) מפלגות. אבל ייתכן גם שפרץ התאחד עם איתמר בן גביר כי הבין שזה מה שישרת את מטרת העל של מפלגות בלוק הימין בבחירות, גם אם זה מצריך פשרה מסוימת מצדו:

Post a Comment for "מפלגות השמאל / היום יותר מתמיד: הבחירה בקלפי היא בין יציבות ימנית לכאוס שמאלני"